Mini konkurs Smacznego Domu

To znowu ja w ten słoneczny piątek:) Podobno to ostatni piątek tej jesieni…tak słoneczny i ciepły..dlatego też postanowiłam go uczynić jeszcze bardziej słonecznym – przynajmniej dla niektórych:)

Mini konkurs październikowy ( a dokładnie podarunek dla czytelników Smacznego Domu) – zgodnie zaplanowaną jesienną ramówką !

Do wygrania zestaw: korkociąg do win oraz książka kucharska.

DSC_5237

Z mojej strony polecam książkę kucharską bo nie tylko zawiera przepisy kulinarne ale także poleca jakiego rodzaju wina podawać do danej strawy a i również opisuje ciekawostki kulinarne z takich krajów jak Włochy, Francja, Argentyna. A przy tym, napisana jest bardzo przyjazny sposób.

Jak widać powyżej, mam takie trzy zestawy:)

Jak je zdobyć? Bardzo prosto.

1. Wystarczy napisać w komentarzu, że tak, że chcę taki zestaw. Czekam na komentarze do następnego czwartku (31.10). Nie trzeba pisać swojego imienia i nazwiska – wystarczy nick.

2. Wśród biorących udział w mini konkursie – wylosuję trzy osoby, które dostaną po 1 zestawie.

3. Wyniki będą ogłoszone w poniedziałek 4.11. Wyniki będą ogłoszone na stronie i na FB Smacznego, dlatego na wszelki wypadek warto polubić Fan Page Smacznego Domu.

4. Osoby, który wygrały proszone są wtedy o skontaktowanie się ze mną i podanie adresu do wysłania prezentu:).

Uwaga: Mogą brać osoby, które mieszkają poza Polską:)

DSC_5238

A ja dziękuję firmie Celebro za prezentowanie nagrody:)

12 Komentarzy Dodaj własny

  1. niuniak pisze:

    Tak chcę taki zestaw :)

  2. Camelia_) pisze:

    Poproszę taki zestaw :-)
    Pozdrawiam

  3. Zgłaszam się do udziału w konkursie, chcę tę książkę :) Pozdrawiam

  4. Kobiecemysli pisze:

    oczywiście, że ja chcę:)

  5. Paweł M. pisze:

    ja, ja chcę!

  6. Izabela pisze:

    tak chcę taki zestaw;)

  7. Ulcik Ulla Pa pisze:

    i ja bardzo poproszę :)

  8. Wizzz31 pisze:

    Ja rowniez poprosze taki zestaw :-)

  9. Caterina pisze:

    I ja poproszę! :)

  10. Ewelina pisze:

    Bardzo, bardzo , bardzo proszę :) uwielbiam włoską kuchnię :)

Dodaj komentarz