Jesienny Smaczny Dom

DSC_3072Mam wrażenie, że Alicja, którą byłam dwa lata temu to inna Alicja, którą jestem teraz. Wcale mnie to nie dziwi. Mam nowe już cele na przyszłość..na tą daleką oraz na tą dalszą.

Jestem mężatką i mamą. Prócz gotowania, lubię rozmawiać, zadawać pytania i rozwiązywać życiowe, rodzinno-przyziemne problemy. Uwielbiam wręcz coś organizować a także kształcić się samemu – uczyć się samej – pomimo nawału prac wokół mnie. Nie lubię zostawać w tyle. Lubię być na bieżąco. Lubię poznawać. A także…jak napisałam kilka dni temu..lubię pisać długie posty..dlatego też…

Z tej okazji…tadam, tadam! Od 1 października ogłaszam..iż wchodzimy w nową erę Smacznego Domu:)

Ramówka jesienna 2013:

–       #Akcja Jedz Polskie systematycznie się rozkręca. W październiku poznamy i porozmawiamy z kolejnymi dwiema firmami..a czeka już trzecia w listopadzie. Moim marzeniem i celem jest zapraszanie ciekawych (związanych z jedzeniem) polskich firm co miesiąc. Mam nadzieję, że cykl zdobędzie coraz to nowych czytelników!

–       Zauważyłam po stastykach, że cykl o Weselach jest bardzo popularny. Dlatego też zdecydowałam się stworzyć swój autorski cykl pod tytułem: “#Jak….?” Pod tym tytułem będą się kryły szereg postów jak zorganizować chrzciny w tani/ciekawy sposób, jak dać się radę po porodzie…jak wychowują dzieci Niemki, Francuzki, jak żywić się w przypadku choroby serca, cukrzycy..etc. Tutaj liczę na Waszą pomoc pod postacią komentarzy ze swoimi radami! :)

–       Powracam do cyklu #Rozmyślania z tego względu, że czasem po prostu lubię się wygadać;) Ot, takie wolne myśli na tematy aktualne.

–       Oczywiście będzie kontynuacja cyklu #Lubię Tam Bywać. Tutaj jak zawsze opiszę swoją subiektywną opinię na temat jakiegoś miejsca, które mnie zachwyciło.

–       #Męskiem okiem – czyli mój mąż i jego męskie spojrzenie:). Obiecał, że będzie stałym gościem w Smacznym Domu..z czego bardzo się cieszę!

Uwaga! Postaram się by co miesiąc pojawił się jakiś konkurs!

…a tymczasem…do końca września…zapraszam na przejażdżkę do Niemiec, Francji, Szwajcarii oraz Włoch:) czyli Smaczny Dom na wakacjach:)

Do przeczytania!!

Skomentuj

