#Rozmyślania: Dzień chleba bez chleba

Hm..I jak co roku, blogerka kulinarna ..w ogóle nie była świadoma o światowym dniu chleba (16 października) :) Zaczynam się zastanawiać czy coś ze mna jest nie tak..bo takie dni notorycznie wypadają mi z głowy. A to dzień pizzy, dzień chleba..dzień truskawki..etc. Ech…

Ale ..ale ale..co mogę napisać, to to że:

– Mój tato od pewnego czasu zaczyna robić sam chleb na zakwasie i zarzeka się, że będzie takie piekł długo. A zaraził go tą nową pasją mój mąż.

– Jeśli chcecie upiec chleb ale nie macie zbytnio dużo czasu, to proponuję chleb bez zagniatania. O takim chlebie pisał mój mężulek: KLIK

No i na koniec..zdjęcie naszego chleba. Yyyyy to znaczy mojego męża..bo ja je tylko jem i komentuję:)

Czyli …w sumie to chyba nie ja powinnam obchodzić ten dzień!! :) Tadam! :)

DSC_4974

Skomentuj

