Jedz Polskie – Gruszki w occie winnym Piwniczki Babuni

DSC_4339Powiem bez bicia, iż bałam je otworzyć. Uwielbiam gruszki w occie. Cała moja rodzina wie od lat, że na przyjęciach, na których bywam MUSZĄ być gruszki w occie.

SMAK

Inny. Moje tatowe gruszki (który uważam są mistrzowskie) są bardziej aromatyczne, a dokładnie bardziej intensywne w smaku. Wyraźne w nich czuć korzenne przyprawy. A te z Piwniczki są delikatniejsze. Słodkawo-octowe. Z podkreśleniem słodkawo z lekką nutą goździków. Czy to źle? Otóż nie! Są po prostu inne. Dla mnie idealna alternatywa. Ich subtelny smak zachęca do wzięcia jeszcze kolejnego kawałka..i jeszcze kolejnego..

DSC_4335

KONSYSTENCJA/ZAWARTOŚĆ

I tutaj pytanie do Was. Czy lubicie gruszki w occie twarde czy miekkie? Pytam się, bo od wielu lat w naszej rodzinie trwa niekończąca się batalia na ten temat. Moja babcia Ziuta robi/woli gruszki w occie bardziej twarde. Mój tato – miękkie. A Piwniczka Babuni? Twarde. Według mnie to doskonałe dopełnienie do całości. Subtelny smak i twardawe gruszki. Czysta elegancja.

OPAKOWANIE/WYGLĄD

Brak cynamonu (stąd brak intensywnego zapachu przetworu) powoduje, że gruszki nie utraciły swojego kolorytu. Duży plus!

DSC_4331

POLECAM CZY NIE?

Zdecydowanie tak! Polecam pokrojone w cienkie plasterki na serku cambembert! Poezja!

CENA

Około 8 PLN.

DSC_4334

Skomentuj

