Akcja Jedz Polskie

JPKochani!

Jak już zapowiedziałam na FB, od dziś rozpoczynamy akcję Jedz Polskie z portalem Jedz Polskie.

W naszych skromnych portalach, będziemy witać polskich producentów żywności. Zarzucimy ich pytaniami dlaczego postanowili tworzyć polską żywność, co dla nich jest ważne produkując żywność i z czego są dumni. Dodatkowo, ich produkty będą testowane przeze mnie dla Was!

Mam nadzieję, że Wam się spodoba ten cykl i będzie dużo rozmów, wywodów a może kłótni? :)

Pozdrawiam i zapraszam!

2 Comments Add yours

  1. świetnie! Kiedy tylko mogę wybieram polskie produkty- musimy wspierać naszą rodzimą gospodarkę.

    1. smacznydom pisze:

      nie tylko gospodarke ale takze i smak:) czasem mam wrazenie, ze cudze chwalimy…a swego nie znamy:) dziekuje wielkie za komentarz:) Wpadaj do mnie czesto:)

Skomentuj

