Wiosenny Konkurs

No i organizuję konkurs. Wreszcie. Po wielu obietnicach z mojej strony oraz po długim czekaniu z Waszej. Dziękuje za cierpliwość :)

 

Długo się zastanawiałam jak go przeprowadzić i co będzie nagrodą. Nie chciałam, by nagroda była po prostu nagrodą. Pragnęłam by była ona taka jak Smaczny Dom…dlatego też.. jest nią książka:

zdrowa-kuchnia-prosto-z-targu-b-iext7135326

Smaczny Dom, czyli ja – w 90% procentach robię zakupy na targowiskach. Lubię klimat kiermaszu owoców, warzyw. Lubię kupować nowe warzywa i probować czegoś nowego. Moja fascynacja na tym punkcie zaczęła się od krótkiego pobytu w Limone. W tym maleńkim miasteczku zobaczyłam jak bardzo jest uboga moja wiedza na temat cytryn. Ileż jest odmian! Od bardzo kwaśnych do mało kwaśnych, wręcz półsłodkich! Magia!

Od tego momentu zrozumiałam i pokochałam urok małych sklepików, targowisk, które może nie są spektakularne jak galerie handlowe, ale są zdecydowanie ciekawsze. Przecież “małe jest piękne”, nieprawdaż?

 

Ksiażką “Zdrowa Kuchnia prostu z targu” przypomniało mi po tej długiej, męczącej zimie..iż czas wracać do targowisk i szukać nowych smaków!

Jeśli zapragnęłaś/ąłeś dostać ową książkę, zapraszam do konkursu. Napisz do mnie na mejla odpowiadając na dwa pytania:

–       Jeśli miałbyś/miałabyś opisać jednym zdaniem/słowem blog Smaczny Dom, jakie to byłoby zdanie/słowo?

–       Dlaczego czytasz mojego bloga?

Oraz:

–       Polub mnie na Facebooku jeśli tego nie zrobiłeś:) Tam będzie informacja kto wygrał – prędzej niż na blogu:)

 

Pierwsze dwa punkty, jak już napisałam, wyślij do mnie na mejl, pod adres: smacznydom@googlemail.com

Tytuł mejla: IMIE_NAZWISKO_KONKURS

Uwaga:

  1. Jeśli w FB używasz innego nazwiska lub nicka – napisz mi to w mejlu.
  2. Na wyniki czekam do końca kwietnia
  3. Wyniki przekażę zaraz po długim weekendzie, czyli 6. maja 2013
  4. Osoba będzie po prostu wylosowana, dlatego każdy ma równe szanse, acz wielka prośba o szczerość w odpowiedziach. Posłużą mi w budowaniu Smacznego Domu :)
  5. Każdy może brać udział w konkursie: z Polski, z Rosji, z USA, z Malezji czy z Islandii :)
  6. Sponsorem nagrody jestem ja sama :)
  7. Nagrodę prześlę pocztą
  8. Zdjecie pochodzi ze strony:http://www.empik.com/zdrowa-kuchnia-prosto-z-targu-opracowanie-zbiorowe,p1046141988,ksiazka-p

A zatem, powodzenia!

 

 

2 Comments Add yours

  1. Ola1984 pisze:

    Mam tą książkę i jest świetna. Wszystkim niezdecydowanym polecam wziąć udział w konkursie. Podobnie jak ty uwielbiam małe targowiska, świeże produkty prosto od dostawców lub z własnego ogrodu :) Recenzję książki można znaleźć u mnie na blogu :)

    1. smacznydom pisze:

      dzieki za komentarz! I dzieki za sugestie:) Niezdecydowanym przeczytajcie recenzje..i zapraszam do brania udzialu w konkursie:)

Skomentuj

