Pasta śniadaniowa z tuńczyka

Kiedy byłam jeszcze w ciąży, naiwno-idealistycznie myślałam o byciu mamą: nakarmię mojego synka, on się uśmiechnie szeroko i szybko pójdzie spać. Wtedy posprzątam, zrobię obiad z trzech dań, w między czasie, z nudów napiszę kolejny post na bloga.

Dziewczyny, nic z tego;) W pierwszym miesiącu, jeśli oczywiście karmiecie piersią nastąpi w waszych sercach, umyśle, w domu: chaos, rozgardiasz. Dopiero gdzieś w drugim miesiącu zaczniecie myśleć o ustawieniu wszystkiego na nowo, tak byście miały wrażenie, że panujecie nad sytuacją..ale i tak w głębi duszy będziecie wiedziały, że to tylko jest plan :)

Czy jest strasznie? Jest słodko!!! Jestem zmęczona, acz szczęśliwa..z dziwnym spokojem w sercu..i z poczuciem, że jest jak być powinno. Jestem mamą. I choć pierwsze dni i teraz były/są trudne, bo zmęczenie poporodowe plus powrót do normalnego trybu życia, dały mi w kość..teraz mam poczucie, że powoli wszystko się układa. Razem poznajemy świat. On poznaje nasz..ja jego:)…

 Acha..i chciałam oficjalnie podziękować synkowi, że:

  • nie płacze w nocy
  • budzi się tylko raz w nocy, to znaczy 1.00 lub 2.00. Pozniej to już 5 lub 6 rano.
  • nie dostał alergii po malutkim kawałku pomarańczy..a tak wszyscy mówili, że pomarańcz to istne teraz zło.

Pasta z tuńczyka

O diecie kobiety karmiącej będzie osobny post. Teraz powiem krótko, że jest tyle opinii ile ludzi, a jeśli jesteś osobą wrażliwą i sumienną..to pod wpływem „dobrych rad i przestróg” możesz szybko dostać doła lub zwariować. Przyznam się, iż na początku byłam blisko obłędu. Ta pasta, jest potwierdzona – możesz jeść:). Doskonała na śniadanie, zamiast typowych kanapek z wędliną

DSC_3734

 Składniki:

1 puszka tuńczyka w sosie własnym
3 jajka
1/2 pęczek koperku
1 łyżka majonezu (dla mam karmiących: 1 łyżeczka)
przyprawy do smaku (dlal mam: zero przypraw)
dodatkowo można dodać:
1 średnie jabłko – starte (duże oczka)
DSC_3737
Jak robić
Ugotować jajka na twardo. Obrać, rozdrobnić widelcem. Dodać tuńczyk (uprzednio wylać wodę z puszki). Umyć koperek, poszatkować. Dodać do reszty. Doprawić przyprawami oraz majonezem. Dokładnie wymieszać.

 

 

Skomentuj

