Drobiowy gulasz z Masz Gulasz

Pamiętacie relację z Masz Gulasz? W ramach warsztatów Magdy Gessler nauczyłam się robić ultrasmaczny a także szybki w robieniu drobiowy gulasz. Gorąco go polecam, zwłaszcza kiedy:

1. Nie macie czasu, bo właśnie Twój syn wiek – 1 miesiąc teraz koniecznie musi jeść i jak nie zje teraz to jest normalnie koniec świata, a Ty do tego karmisz piersią.

2. Nie macie czasu, bo właśnie Twój synek chce koniecznie pochodzić po mieszkaniu, czytaj: być noszony po mieszkaniu..a jak staniesz w miejscu to Twój synek odpowiednio to zasygnalizuje

3. Padasz z nóg, a chcesz coś zjeść. Ale nie masz synka, wiek 1 miesiąc, ot jesteś zmęczona a nie chcesz zjeść tradycyjnych kanapek.

No to co? Zapraszam do przepisu, a ja szykuję się do kolejnego posiłku mojego synka..:) i kolejnego wpisu o tym, jak to mój synek ma charakterek:)))

Gulasz z kurczaka

DSC_3508

Cytuję z warsztatów Masz Gulasz

Składniki

300g piersi z kurczaka

50g suszonych pomidorów

150g świeżego szpinaku

1 cebula

200 ml śmietany 36%

przyprawy: sól, pieprz

Jak robić

DSC_3503-001

Pierś z kurczaka kroimy w kostkę i podsmażamy z cebulą. Do tego dodajemy pomidory, szpinak pokrojony w paski i śmietanę i dusimy wszystko razem przez ok. 10 min. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem, podajmy udekorowane świeżymi ziołami.

Ja podałam z kaszą gryczaną..ale także można i perłową.

DSC_3509

Smacznego!!

4 Comments Add yours

  1. nuovana pisze:

    mam w domku kaszę gryczaną nie paloną, zrobię na pewno :)

  2. Shinju pisze:

    Ten gulasz był zaskakująco smaczny, biorąc pod uwagę fakt, że nie lubię szpinaku :D

    1. smacznydom pisze:

      Dokładnie miałam takie same wrażenia..dlatego zdecydowałam się go zrobić w domu:)

Skomentuj

