Wspomnienia czar…

_IGP0828Czy 40 tygodni ciąży może być czasem przyjemnym a nawet czasem, gdy zaczynasz się czuć jak seksowna kobieta? W moim przypadku – tak.

Oczywiście, nie będę opisywać przypadku ciąży, która jest zagrożona, podczas której non stop jesteś w szpitalu, etc. Piszę o mojej ciąży. Ciąży, która pomimo swoich dolegliwościach i dyskomforcie był czasem naprawdę udanym…i extra kobiecym oraz czasem dojrzewania.

Wierzcie mi lub nie, ale jak teraz przypomnę sobie te 40 tygodni, zdaje sobie sprawę, iż ten czas, był czasem najbardziej kobiecym. Zmieniłam fryzurę, która sprawiła furorę wśród rodziny i znajomych. Właśnie podczas ciąży kupiłam sobie stroje-fasony, których obawiałam się kupić nie będąc w ciąży. I co? Znów udana decyzja.

Niektórzy by powiedzieli/powiedziały, że nie są gotowi na dziecko. Teraz czas na karierę. Mając 32 lata i pewne już doświadczenie wiele drzwi stoją otworem, większe pieniądze, stanowisko. Jednak postano_IGP0819wiłam na rodzinę. Już się nalatałam samolotem, nabyłam na konferencjach i spotkaniach na szczycie. I nie żałuję…bo im wolniejsze jest moje życie, tym więcej pomysłów mam na moje życie. Zaczynam słuchać siebie, czego nie robiłam pracując jak szalona.

Wtedy zrozumiałam, że tak naprawdę jedynie JA jestem ogranicznikiem w moim życiu. To JA decyduje czy jestem szczęśliwa i prnę do przodu. Wtedy zrozumiałam, że jestem wolna.

Wybaczcie, ale dziś przepisu nie będzie. Mój synek daje czadu i chce ciągle jeść..a karmię piersią. Zapraszam jednak już niedługo na Gulasz Magdy Gessler, który zrobiłam..hm…palce lizać!! :) Jeszcze w tym tygodniu!

2 Comments Add yours

  1. ten sam pisze:

    woooooooaaaaaaa sliiiicznie!

  2. nuovana pisze:

    super!!!! jaka mama. i Ryś już z Wami, taki namacalny bardziej. Piękni z Was rodzice. Rodzina w pełnym tego słowa znaczeniu :)

Skomentuj

