Pyszne.pl – recenzja

Wraz z każdym dniem, zdaję sobie sprawę..że coraz trudniej mi jest się poruszać. Od pewnego czasu moja ulubiona pozycja..to leżenie na boku. A jeżeli nie leżenie to po prostu chodzenie. Każda inna pozycja lub inny ruch powoduje u mnie albo ból, brak wygody..poczucia przeciążenia brzucha i nerwowe kąpnięcia Małego:) Acha, na hasło: „usiądź, odpocznij” dostaję białej gorączki:) Bo pozycja siedząca jest NAJGORSZA!!!

Dlatego chyba to już ostatni dzwonek by przyszykować mieszkanie dla Małego. Przesuwamy meble, część przenosimy na stryszek, który dzięki Bogu dostaliśmy od właściciela mieszkania. A potem ołówek, kartka i myślenie gdzie będzie stało łóżeczko, szafeczka z rzeczami dla dziecka..fotel bujany.. ogółem by było ładnie:) Przyznam, że mam z tego frajdę:) Czuję, że zaczynam poznawać inny świat. Swiat mamy. Nie zrozumcie mnie źle, chyba jeszcze daleko mi do mamy mówiącej o pieluchach, smoczkach, etc. Zaczynam po prostu rozumieć…że będę Mamą. Albo inaczej – dorosłą kobietą, wiedzącą wreszcie czego chce, do czego dąży..mająca siłę do działania, kreowania ..Po prostu Silną Kobietą.

ALE…jest jedno ale. Jak tak zajmuję się mieszkaniem z mężem..to przyznaję, zdarza mi się sytuacja..że nie mam siły już gotować. A Mąż też już nie ma siły, bo przecież on de facto wszystko dźwiga. I co wtedy? Nie chce nam się wychodzić (a wychodzimy często, oj często), pragniemy po prostu coś obejrzeć w TV lub coś na komputerze i delektować się wolnym czasem… Zostaje opcja zamówienia przez internet lub przez telefon.

I tu zaczynają się przysłowiowe schody. Ja nie znoszę reklamowych materiałów – wszystkie takie karteczki wyrzucam do śmieci. Poza tym, u mnie tak zawsze jest, że jeśli czegoś potrzebuje to nagle..nie mam tego przy sobie. A w tym przypadku…jak postanawiamy zamówić jedzenie online..to nie mamy pojęcia..co tak naprawdę chcemy..i siedzimy przed monitorem i myślimy.

I tutaj przyszło nam z pomocą portal Pyszne.pl, które poprosiło Nas o opinię na temat ich pomysłu,to znaczy dania zamawiane przez internet z dostawą do domu. A z tego powodu, że ostatnio nie mieliśmy czasu zbytnio na gotowanie – jak już napisałam..to z chęcia zgodziliśmy się na przetestowanie.

NAWIGACJA/PORTAL

Użytkowanie portalu jest łatwe. Ja nie miałam żadnego problemu ze zrozumieniem, co mam wypełnić, jak mam nawigować by zamówić jedzenie. Najpierw po prostu się wybiera miasto, potem wpisuje się ulicę, na której mieszkasz, numer..a potem..a potem wyświetla się lista restauracji, która deklaruje się do przygotowania dla Ciebie dania i dostarczenia jej. W moim przypadku były restauracje włoskie, sushi bary, restauracje arabskie oraz libańskie. Latwe? Latwe!

DANIA
Po wyborze restauracji, wyświetla się menu. Uwaga! Menu jest przedstawiane poprzez kategorię. Domyślna kategoria to kategoria najbardziej popularne. Taka mała uwaga, bo mnie to trochę zmyliło.

PLATNOSC

Jak już wybrałeś danie i chcesz zapłacić…to są dwie formy płatności. Płatności online oraz  gotówką. Takowe informacje są przedstawione szczegółowo. Uwaga! Niektóre restauracje realizują TYLKO płatność gotówką. To też jest napisane i wyszczegółowione.

REALIZACJA/DOSTAWA

I tutaj jest ALE, które trochę mnie zasmuciło. Otóż w momencie płatności, dopiero wtedy jest wyświetlana informacja JAKI JEST CZAS dostawy. U mnie to było aż 65 min, co mnie dość zirytowało. Szkoda, że nie ma takiej informacji PRZED płatnością a nie po. Miałabym wtedy szansę na zmianę restauracji.

Kurier naszczęście przyszedł trochę szybciej bo w ciągu 50 minut, dlatego humor mi się zdecydowanie polepszył. A sam Kurier był przesympatyczny.

JAKOSC DANIA

Mój falafel był przesmaczny. Mój mąż zamówił Philadelphia (siekana wołowina, cebula oraz pieczarki) i był bardzo zadowolony. Dlatego, choć pyszne.pl sam nie odpowiada za jakość dań to daje wielki plus. Jedzenie z Fenicji jest całkiem, całkiem:)

MOJA OCENA

Jestem naprawdę miło zaskoczona portalem. Pomysł na stworzenie takiego agregatora restauracji online w Twojej okolicy to strzał w 10. Nie lubię przeskakiwać z jednej strony na drugą..lub myśleć jakie restaurację są wokół mnie. A tak zebrane w jedno miejsce, zdecydowanie ułatwiają życie:)

A teraz wiadomość dla ludzi z pyszne.pl: sugestia do obecnego designu portalu  – funkcję obliczającą czas dostawy, bym przesunęła przed płatnością. Jeśli tak zrobicie, będzie SUPER!!!

Pozdrawiam:)

 

 

 

Inne moje recenzje można znaleźć tutaj: KLIK

One Comment Add yours

  1. śliwka pisze:

    no ładnie się łakomczuszki urządzacie ;) pozdrawiam rodziców :)

Skomentuj

