Nowy kształt dżemów Materne

Czy robicie sami przetwory? Ja przyznaję, że dopiero od paru lat, czyli dokładnie wtedy kiedy zamieszkałam sama i prowadzę SWÓJ dom.

Od wielu osób słyszę, zwłaszcza tych starszych, że mi przejdzie ochota na robienie wszelakich dżemów, ogórków, etc. Może. A może nie. Patrząc na mego męża (sic!) jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że ochota mi minie:) Ale kto wie? A jeśli tak, to który dżem wybrać?

Kilka tygodni temu dostałam dwa dżemy Materne. Dziękuję! Przede wszystkim urzekły mi ciekawy kształt słoików. Są trójkątne:) Szybko wrzucają się w oczy. Trzeba powiedzieć, że jeśli chodzi o wygląd, opakowania to bardzo trafny pomysł.

PLUSY

Nie są przesłodzone i to jest plus. Czasem kupione dżemy mają więcej cukru niż smaku. A tutaj czuć smak owoców.

Kolejny plus to fizyczna obecnośc owoców. Naprawdę widać wiśnię/brzoskwinię. Niektóre dżemy mają więcej..no właśnie czego? Ale na pewno nie owoców. W tych ewidetnie je widać i czuć.

MINUS?

Minus jest od mojego męża. Pan A. stwierdził, że są zbyt wodniste-jakby podciekał wodą. Mnie osobiście to nie przeszkadza. Aczkolwiek mąż uważa, że powinne być bardziej gęste. Dlatego jeśli nie przepadacie za lekkimi dżemami (a la owoce w zagęszczonym soku) tylko za gęstymi dżemami, to Materne chyba nie przypadnie Wam do gustu.

POLECAM/NIE POLECAM

Polecam Materne do ciast. Ostatnio wykorzystałam dżem do ciasta “Improwizacyjne Brownie – mój pomysł” i nie skromnie uważam, że było to jedno z moich lepszych ciast. Ciasto było długo wilgotne i smak czekolady doskonale współgrało z dżemem wiśniowym.

Polecam Materne do ciast francuskich, takie jak: croissant. A także do świeżych bułeczek pszennych posmarowanych masłem.

Do czego nie polecam? Chyba do ziarnistych twarożków, np Piątnicy. Tutaj wodnistość obu składników byłaby nieudanym pomysłem.

Artykuł powstał na zlecenie firmy Materne. 

2 Comments Add yours

  1. GrowingUp pisze:

    A ja lubię takie wodniste;)

    1. smacznydom pisze:

      no widzisz:) ja tez takie lubie do slodkiej buleczki..w niedzielny poranek…ah..mniami:)
      dlatego Materne jest smaczna alternatywa dla dzemow esecjonalnych, gestych, etc.

Skomentuj

