Ekosprzątanie – nowy cykl od jutra

Przyznam się, że do niedawna czyszcząc mieszkanie używałam znanych nam polskim rynku produktów do sprzątania.

Jeden do kurzu, dwóch, trzech produktów używam do doprowadzenia na błysk toalety i łazienki, kilka mam zarezerwowanych do czyszczenia kuchni. Nie mówiąc o spray do prasowania – patrz na mój ostatni post…:)

Po prostu, lubię porządek w domu. Nie wyobrażam sobie brudnych szafek, tłustych plam na obrusie, nie mówiąc o umywalce.
Jednakże w momencie zajścia w ciążę zaczynam się zastanawiać czy to jest dla mnie zdrowe i dla dziecka..nie wspominając o przyrodzie? Jak nasze babcie sobie dawały radę w domu nie mając w ręku tyle środków czyszczących? A przecież pamiętamy – babcine domy byłe czyste.

Od razu uprzedzam – nie jestem ekspertką w tym temacie. Jest to moja pierwsza podróż w ekosprzątanie, a raczej powrót do źródeł, do zapomnianych metod sprzątania. Dlatego jeśli macie jakieś swoje sposoby na ekosprzątanie – piszcie, komentujcie. Każda rada jest na wagę złota!</em>


Pierwszy artykuł już jutro!

Artykuł napisany jest we współpracy Polska Gotuje

2 Comments Add yours

  1. KSzymczuk pisze:

    „Jednakże w momencie zajścia w ciążę zaczynam się zastanawiać” – czy to znaczy, że można gratulować? :-) i kiedy będą w końcu jakieś foty ze ślubu? :-)
    A jeśli chodzi o sposoby na ekosprzątanie – pomyślę i dam znać – pozdrawiam!

    1. smacznydom pisze:

      co do zdjec, dam znac na FB:))))

      a pogratulujesz mi w grudniu:)

Skomentuj

