Raport specjalny: A wieczorem….racuchy a la pączki!

Dziś miała być druga część felietonu:” jak poderwać mężczyznę ” ….ale nie..dziś będzie OBŻARSTWO:)
Wróciłam do domu o 19.00 jak każda kobieta pracująca w korporacji..Brakowało mi już siły na faworki czy pączki..

No i znalazłam TO.

Racuchy twarogowe z orzechami włoskimi

Ultra szybkie i arcyłatwe do zrobienia. Jeśli wierzyć w to co jest napisane w przepisie (a będę bo sam przepis jest idealny. Przepis pochodzi z dodatku Świata Kobiety część 6) to każda porcja to 120 kcal!! No…genialnie!! :)

Składniki (na 12 porcji)

2 jaja
sól
20 dag twarogu
3 łyżki cukru
1 opakowania cukru waniliowego
1/2 szklanki mleka (ja dałam 1/4 śmietany i 1/4 mleka)
10 dag mąki
posiatkowane na drobno kilka orzechów włoskich
olej do głębokiego smażenia
cukier puder do posypania

a ja dodałam: dwie zakrętki likieru oraz swojego narzeczonego do smażenia. „Ja wiem lepiej jak smażyć” usłyszałam. Jakoś nie protestowałam:)

1. Żółtka oddzielić od białek. Żółtka, twaróg, cukier, cukier waniliowy oraz likier mleko – zmiksować na gładką masę
2. Masę połączyć z mąką
3. Dodać orzechy
4. Białka ze szczyptą solą ubić na sztywną pianę
5. Bardzo powoli połączyć z masą twarogową
6. W garnku (płaskim i szerokiem) wlać olej do głębokiego smażenia. Rozgrzać. By sprawdzić wrzuć kawałek ziemniaka. Gdy wypłynie, znaczy, że olej jest wystarczająco gorący
5. Nabierać łyżką masę a potem ostrożnie zsuwać na rozgrzany olej
6. Smażyć po obu stronach. Każda ze stron okolo 2 minuty. Tak by były rumiane

PYCHA. A jutro idę na aerobic:)

3 Comments Add yours

    1. smacznydom pisze:

      a jakie smaczne:) bardzo polecam:)

  1. Magda K. pisze:

    Bardzo apetycznie wyglądają, a całkowicie do siebie przekonały mnie tymi orzechami :)

Skomentuj

