Off topic: kursowy weekend oraz prośba

Witajcie!

Padam z nóg. Właśnie wróciłam z 1. dnia weekendowych nauk przedmałżeńskich i głowa mi puchnie – ale o tym później. Sama muszę przemyśleć wiele spraw, bo teraz mam mętlik myśli:) Tymbardziej, że jestem tak zmęczona, że nie mam ochoty na nic – tylko zakopać się w kocyku i obejrzeć The Big Bank Theory, ot tak dla równowagi oraz dla relaksu.

Ale, ale..Kochani mam do Was ogromną prośbę. Smaczny Dom bierze udział w Konkursie „Blog Roku”. I jeśli czytanie mój blog, lubicie go – to wielka prośba o wsparcie i przesłanie smsa pod numer 7122, a tekst sms powinien brzmieć: H00904 . Liczy się każdy sms!

Koszt jednego smsa to 1,23 zl, ale Konkur mówi, że cała kwota zebrana z smsów zostanie przekazana na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.

A tutaj link do mojego profilu na stronie konkursowej: KLIK

Z góry bardzo dziękuję za każdy SMS, bo każdy z nich oznacza, wyrażeniem, że lubicie to co i jak piszę, fotografuję, oceniam, komentuję. Bardzo, bardzo dziękuję. Życzę miłej niedzieli!!

Skomentuj

