Rozwiązanie KONKURSU

Kochani,

Kilka godzin temu podarowałam mojemu koledze z Indii małą paczuszkę. Zrobił wielkie oczy, uśmiechnął się szeroko i chwycił ją. Paczuszka była plastikowa..a w niej..PIEROGI:)

– faktycznie, extra łatwo się przewozi:)

– w poniedziałek wieczorem okazało się,że mam kiszoną kapustę z weekendu

– mój narzeczony chciał też pierogi na obiad:), więc takie przyjemne z pożytecznym:)

W związku z tym, nagrodę otrzyma koleżanka z „OD KUCHNI”. Była pierwsza, która rzuciła taką propozycję:)

GRATULUJĘ!!!!!:) Prześlij swój adres na mój mejl lub na FB. Jak tylko wróce do Polski – prześlę nagrodę- podziękowanie!

A pozostałym – BARDZO DZIĘKUJĘ! Powiem szczerze, że mile się zaskoczyłam byłam pod wrażeniem pomysłów:) I wiecie co?? Zrobiliście mi takiego sama, że dzięki Wam nie robię nic innego jak tylko myślę nad tym co ugotować jak wrócę do domu:)

Bardzo, bardzo, bardzo dziękuje:)

 

3 Comments Add yours

  1. od-kuchni pisze:

    OOo – mam nadzieję, że pierogi były w Indiach przyjęte ze smakiem :) No i mam nadzieję, że Ty również przywiozłaś dla Siebie kilka smakowych wspomnień które już niedługo pokarzesz na blogu :) A ja dziękuję za nagrodę i już z uśmiechem na Twarzy wysyłam maila.

  2. mopswkuchni pisze:

    Gratulacje! Masz szczęście w konkursach!

  3. smacznydom pisze:

    W Szwajcarii:) nie w Indiach:) ale tutaj tez sa smaki..inne..ale tez..i niektore z nich poznasz juz nie dlugo:) Jeszcze raz gratuluje!:)

Skomentuj

