Ostatnio…- pokazałam swoją twarz i moja duma

No i stało się. Tyle się starałam by ukryć swą twarz..tyle pisałam o ochronie swojej prywatności..a tu masz. Okazało się, że w Polska Gotuje jestem jako ja, a nie jako Smaczny Dom.

Narzekam? Nie. Jestem dumna:)

Smaczny Dom istnieje od 6 stycznia 2011. Od tego czasu poznałam wirtualnie wiele nowych osób. Odkryłam nową niszę, przestrzeń jakim jest świat kulinarny. Spotkałam Anię z Green Plums, która zmieniła moje życie (wraz z nią piszę dwie powieści kulinarne), piszę do Bobby.pl i wygrałam dwa konkursy..a teraz to. Wiem,że wiele przede mną. Wiele nauki, wiele rozterek, wiele jeszcze nowych inicjatyw. A teraz? Teraz czuję się dumna, szczęśliwa i dodaje mi skrzydeł..i chcę być lepsza!!:)

I tyle:)

ps. Strona Smaki Życia – wszystkie odcinki zaktualizowana. Teraz można przeczytać wszystkie odcinki:)

12 Comments Add yours

  1. wilczyca Aga pisze:

    Gratuluję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Pyza pisze:

    to prawda, że miło zobaczyć się w gazecie gdy na dodatek napiszą o nas kilka miłych słów – gratuluję!

  3. smacznydom pisze:

    Bbbbbaaardzo wszystkim dziekuje:) bardzo mi milo..i z mojej strony zrobie wszystko byscie wpadaly tutaj czesciej:)

  4. Gratulacje z okazji Twojej publikacji w tym wydawnictwie :) Super, Alicjo, hihi :) Wkrótce będę w Polsce i z pewnoscią zakupię ten magazyn kulinarny! Pozdrawiam cieplutko!

    1. smacznydom pisze:

      a kiedy w Polsce i gdzie?:) ja w Basel bede 24.10 – 28.10..wiec moze sie spotkamy?:)

  5. pressel page pisze:

    Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

Skomentuj

