Smaczny Dom sie chwali

Środa, 13 lipca…urlop dopiero za miesiąc…jestem zmęczona..jak szczeniak po maratonie…a ja sie cieszę:) Dlatego, że Smaczny Dom wygrał konkurs organizowany na stronie Bobby! Konkurs dotyczył podwieczorka dla najmłodszych..a przepis biorący udział to Trochę Inny Jabłecznik. Jak widać danie pasuje dla dzieci jak dla Mojej Drugiej Połówki!

A nagroda…jest przepiękna! Idealna na Naszych bratanic:

Dziękuję!:)

4 Comments Add yours

    1. smacznydom pisze:

      dziekuje:) przyznam sie, jestem z tej nagrody dumna:D:DD:

  1. gosc pisze:

    jak to… ja też takie chcę! no… proszę…

    1. smacznydom pisze:

      Gosciu, to znaczy Kochanie..nie uzywaj mojego mejla bo wychodzi, ze sama do siebie pisze komentarze i do tego nawet sama na nie odpowiadam:))))

      i tak, dam sie pobawic:) jesli Male na to pozwola:)

Skomentuj

