Smaki Życia 21 – zapiekane ziemniaki z cytryną

A do polędwicy z miodem co Pan sobie życzy? Proponuję zapiekane ziemniaki z cytryną. Idealnie pasuje do tego dania no i to pecjalność naszego mistrza – zaznaczyła z naciskiem młoda kelnerka. Hubert ocenił ją na dość ładną dlatego postanowił przedłużyć rozmowę by przyjrzeć się jej dokładnie. Może potem ją poderwie. „Who knows”

Specjalnośc powiada Pani..ale czy Pani je także poleca? – uśmiechnął się szelmowsko Hubert. Wiedział, że ten uśmiech działa na kobiety i skwapliwie wykorzystywał to. „Całkiem ładna lala” – pomyślał – „Jak zabawię dłużej w Poznaniu..to..

Wszystko co jest specjalnością naszego mistrza, pana Kwaśnego, jest przesmaczne! – uśmiechnęła się sympatycznie dziewczyna. Nie miała pojęcia, iż prawdopodonie jest kolejną ofiarą Huberta – niedawno skruszałego eks Igi, który przyjechał do Poznania by ponownie zawalczyć o jej serce.

No to dobrze..ale jeśli nie będą mi smakowały..ja nie lubię żadnych eksperymentów w kuchni..

Zaręczam! Będzie Pan zachwycony – dalej brnęła bidulka, nieświadoma co ją spotka za kilka dni

To chętnie spróbuje…jeśli Pani tak przekonuje...

Hubert miał inne podejście do związków niż Iga, ba niż 80% ludzi na tym świecie. On należał do tych 20%, którzy uważają że skok w bok to tylko skok w bok, a uczucie nie ma tutaj nic do rzeczy. Monogamia według niego to istna utopia, w której nie zamierzał tkwić. Oczywiście nie planował o tym mówić Idze, bo wiedział, że świadoma o jego podejściu do życia do niego nie wróci. A musiała wrócić. Była mu potrzebna.

Halo? Czarek? Tak jestem w Poznaniu. No mówię Ci..dziura..Nie wiem czym ta Iga się zachwyca. Tja…hahha! No masz rację, tutaj jeszcze mnie nie znają! Hahaha! No właśnie mam taką na oku..

Kelnerka przyniosła danie. Hubert spojrzał jej w oczy i wykorzystał kolejny uśmiech ze swojej kolecji. Ziemniaki wyglądały apetycznie.

Tak spotkałem się z nią. – ciągnął dalej rozmowę odprowadzając zwrokiem dziewczynę- Niestety, muszę Igę przekonać by wróciła do mnie. Wygląda na zaskoczoną. Wydaje mi się, że jest jakiś nowy gostek. Spoko, zajmie mi to kilka tygodni chyba..ale sądzę, że się uda. Tak wiem, terminy..no ale Stary – serce nie sługa..muszę mieć czas. Hahahahaha! Tak wiem, bez niej nie damy rady. Ok, muszę kończyć. Mam już jedzenie. Zadzwonię jutro jak mi idzie.

Ziemniaki okazały się cudne. Lekki posmak cytryn, pietruszka i ziemniaki wyśmiecie pasowały do polędwicy z miodem. Hubert kończąc jedzenie, przyował Kelnerkę

Chciałbym zapłacić i chciałbym się z Pania umówić. Jest Pani piękna a do tego ma świetny gust kulinarny. Po prostu ideał – zawiesił głos czekając na odpowiedź

Kolejny odcinek zapraszam do Green Plums:). Natomiast wszystkie odcinki Smaków, możesz znaleźć tu.

######################

Zapiekane ziemniaki w cytrynie

Składniki

Ziemniaki
Masło
pietruszka
sól
cytryna

Ziemniaki, obrać, umyć i ewentualnie pokroić. Wrzucić do worka do pieczeni lub stworzyć sakiewki z papieru do pieczenia. Do torby/sakiewek dodać masło, umytą pietruszkę, pokrojoną i umytą cytrynę. Posolić. Jak ktoś woli można dodać jakieś inne zioła. Włożyć do piekarnika nagrzanego uprzednio do 200 stopni. Piec około 40 min.

Smacznego!
Inspiracja: TVN Ugotowani

One Comment Add yours

  1. Olaf pisze:

    Pysznie to wygląda :) Aż chciałoby się spałaszować coś takiego :) Ja uwielbiam wszystko co zawiera cytrynę. Od jakiegoś czasu jestem jej wielką miłośniczką i wręcz nie mogę się bez niej obyć w codziennym życiu. Dzisiaj nawet znalazłam taki wpis o herbacie cytrynowej i jestem urzeczona http://klub.dilmah.pl/blog/2011/07/14/z-cytryna-konkurs/

Skomentuj

