Uwaga..bez jedzenia a z przeprosinami

Miało być ciekawie..miało być przebojowo..a wyszło na opak.
Kochani..teraz jestem w tak zwanym chaosie organizacyjnym.

Dwa tygodnie po powrocie z emigracji nadal nie jestem w stanie się ogarnąć w paść tak zwany normalny rytm. Pracuje dość intensywnie i nerwowo a do tego rychła przeprowadzka. To wszystko powoduje, że zaniedbuje mój ukochany blog.

Dlatego proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. Jak tylko ogarnę sytuację, wrócę z dwojoną siłą i Smaczny Dom będzie rósł jak na drożdżach:):)Na razie jednak, wpisy będą krótkie i sporadyczne.

A dziś..pozdrawiam Tych co ogladali piekne lampiony puszczone przy Wisłostradzie:) Jak ja kocham Warszawę:) To moje miasto:)

2 Comments Add yours

  1. vanilla pisze:

    nic sie nie martw, czekamy, nie zapominamy… czasem musi byc troszku pod górke, by potem znow bylo z górki :)

  2. Wybaczam to ‚zaniedbanie’, rozumiem to. Ja też ostatnio nie mam czasu na bloga… Tak więc trzymam kciuki za Twój ‚powrót’ i za swój także ;) Pozdrawiam :)

Skomentuj

