Od kobiety do kobiet: KIAP, YISHU!! – czyli mój hero na warsztatach Taekwondo i ciastko bez nazwy – ostatni odcinek

Na czym ja to skończyłam? A, na tym jak kopnięcie w deseczkę z męskim dzikim okrzykiem działa na kobietę. No przyznać jeszcze raz muszę – działa.

Ale na początku. Po dwóch godzinach oglądania łamania deseczek ma się dość. I żadna nóżka męska nie zaradzi i nie otrząśnie Cię z lekkiego letargu. No, bo ile to można oglądać?

Wtedy przychodzą na ratunek ciasta i ciasteczka przygotowane przez żony, matki i kochanki walecznych wojowników. Płeć żeńska pojawia się co chwila przy stole ze smakołykami i połyka co chwila słodkości. Komentujemy czy to dobre czy to złe i co się je. Po I rundzie obżarstwa, powierniczki idą znów oglądać pokazy i klaskać wiernie po każdym tkd (taekwondo) show bez względu na to, że to show ,Broń Boże ,nie jest już premierą. Ale! Ale! W tym momencie deseczka zamienia..się na…

Cegiełki:) I tak show taekwondo mija do końca. Motto tej historii? Oj..połowa z nas albo ćwiczy także tkd lub inny sport..bo inaczej..biada:)
Ja osobiście chwyciłam, między innymi (podkreślając słowa między innymi, bo niestety nie zliczę ile ja ich zjadłam) następujące cudeńko. Uważam, że najlepsze!:

I za Hindusa Pana nie wiem jak ono się nazywa..może Wy wiecie?

3 Comments Add yours

  1. www.lekki-blog.blogspot.com pisze:

    Skoro najlepsze, to Najlepsze – innego pomysłu nie mam.:)

  2. justgreatfood pisze:

    A co było w poszczególnych warstwach?

  3. smacznydom pisze:

    zaczynam od dolu:

    1. ciasto biszkoptowe
    2. jakis mus na pewno nie dzem, predzej zmielone owoce plus lekka galaretka: malinowy..
    3. bita smietana
    4. slodki herbatnik:)

    proste..ale nie wiem jak sie nazywa:) znasz?

Skomentuj

