Rozwiązanie konkursu

Witam:)

Po długiej analizie…i kłótniach w jury…uroczyście informuję, iż w pierwszym konkursie zorganizowanym przez Smaczny Dom…zwyciężyniami są:

Mollisia – otrzymuje zestaw Hippi

oraz

Karmel-itka – otrzymuje zestaw Marinara

Gratuluję:) i szybko prześlijcie do mnie Wasze adresy:):):):):):):):):)

2 Comments Add yours

  1. mollisia pisze:

    Dopiero teraz zobaczyłam, że tu taka mała notka jest. Zauważyłam, bo napisałaś do mnie maila…
    Dzięki wielkie! :-)

    No i gratulacje też dla Karmel-itki!

    1. smacznydom pisze:

      ano widzisz moja droga:)
      gratuluje Wam obu:)

Skomentuj

