Smaczny Dom zaprasza do konkursu!

Kochani, kiedy zakładam ten blog powiedziałam sobie, iż w momencie przekroczenia 5tys kliknięć w Smacznym Domu, zorganizuję konkurs. Otóż 5 tysięcy kliknięć zaskoczył mnie dość szybko i nieoczekiwanie. Dlatego przesunęłam granicę do 10tys. 10 tysięcy kliknięć przywitały mnie podczas urlopu. Wtedy pomyślałam, że przeprowadzę konkurs, kiedy będę miała 100 osób lubiących SM na Facebooku.. I to też mnie zaskoczyło w dość niespodziany sposób.

Teraz na SM mam około 18 tysięcy kliknięć, na FB lubi SM około 140 osób. Zupełnie jakieś nie rocznicowe te liczby..dlatego ogłaszam urodzinowy konkurs! Otóż 6 czerwca minie ½ roku od założenia Smacznego Domu:) I z tej o to okazji zapraszam do zabawy!
Nagrodami są o to dwa zestawy (kolczyki plus bransoletki):

HIPPI

Dodatkowe informacje o nich można znaleźć tutaj:
kolczyki: KLIK
bransoletka: KLIK

MARINARA

Dodatkowe informacje o nich można znaleźć tutaj:
kolczyki: KLIK
bransoletka: KLIK

Autorką obydwu zestawów jest moja przyjaciółka (nomen omen znamy się od 25 lat!!), która prowadzi blog Małe Stwory. Tam też można oglądać inne cuda przez nią zrobione. Serdecznie zapraszam!!

Ale, ale jak uzyskać nagrody? Wystarczy odpowiedzieć na następujące pytania:

1. Skąd dowiedziałeś/łaś się o Smacznym Domu?
2. Dlaczego tutaj zaglądasz? Co się tutaj podoba? (Zdjęcia, potrawy, historia kulinarna, etc?)
3. Co byś w Smacznym Domu poprawił/a?
4. Jaką potrawę byś zaproponował/ła Smaczny Domkowi do przygotowania ?

Odpowiedzi proszę przesłać na adres: : smacznydom@googlemail.com .W tytule maila napiszcie, który zestaw wybieracie:)

Uwaga! Kreatywność w odpowiedziach mile widziana:). Wygrywają najciekawsze odpowiedzi!

Konkurs trwa do 3 czerwca. 6 czerwca ogłoszę wyniki.

Serdecznie zapraszam do zabawy!!!

3 Comments Add yours

  1. Małe Stwory pisze:

    Pisać wypracowania i łapać Stwory… znaczy się kolczyki :D

  2. Gość pisze:

    ależ nieśmiałość w komentarzach, a ozdoby takie ładne…

  3. mollisia pisze:

    Ja, oczywiście rozpiszę się i w ogóle… ale… nie dziś, no Kochana, musisz mi to wybaczyć… Widziałam już, ze konkurs tu jest, ale nie chcę tego napisać na „odczep się”. Bo na kolczykach mi zależy i chciałam napisać coś super – nawet do zakładek sobie dałam :-)

    Jutro – masz jak w banku :)

    PS. No i gratuluję „kliknięć” :)

Skomentuj

