Smaczny Dom chwali sie swoją sałatką w konkursie Lurpaku

Hola! :)

Nie wiem jak u Was ale u mnie humor doskonały, wieczór ciepły i przyjemny..do tego piątek..a jutro u mnie będzie około 28 stopni ciepła:) Życ nie umierać:) Nieprawdaż?:)

Dlatego popijąc sobie herbatę i czekając na swojego mężczyznę życia stwierdziłam, iż wezmę udział w Kulinarnym Blogu Roku 2011 – w wydaniu majowym. W tym miesiący Lurpak decyduje się na potrawy lekkie, wiosenne oraz smaczne…zaczęłam wertować swoje skromne przepisy..i voila!
Sałatka wiosenna z melonem! Danie jest leciutkie, przesmaczne..a kolory wręcz namawiają do tańczenia:)
A do tego mój wiosenny baner mojego bloga:)

Podoba się? :) To bardzo proszę ładnie o głosy! W tamtym miesiący zrobiłam postęp..miałam najwięcej głosów w skali roku:D Za wszystkie bardzo dziękuję i proszę o wiecęj:) hihihihi:)

Głosować można pod linkiem: KILIK lub klikając na tą ładną panią z foremką do ciasta:)

Ja obiecuję, że wkrótce ..oj nie, nie zdradzę niespodzianki:) ale będzie wesoło:):)

Miłego weekendu!!

I oczywiście muzyczka..taka pasująca do sałatki (jest wygodna w trzymaniu podczas pląsów:)) :

7 Comments Add yours

  1. maly-kuchcik pisze:

    Wyglada świetnie, kolorowo, wiosennie. ; )
    pozdrawiam
    http://www.kuchniamalegokuchcika.blox.pl

  2. maly-kuchcik pisze:

    Nie, nigdy nie próbowałam ze szpinakiem.
    A miałabys ten przepis ; ) ?
    pozdrawiam
    http://www.kuchniamalegokuchcika.blox.pl

    1. smacznydom pisze:

      a teraz mnie zlapalas:) mam ale niestety w domu..w Polsce.
      a niestety ja jestem taka, ze wszystko mam..na kartkach.
      pamietam tylko, ze podgrzewalo sie szpinak mrozony
      do tego chyba bialka..lub jajka, galka..przyprawy..pieklo..potem na to losos, twarozek i zawijalo sie. i do lodowki na noc.wychodzila piekna rolada.
      Ale jak widzisz..nie jest to pewny przepis. Jak wroce do domu, dam znac:)

  3. Zuza pisze:

    oo, super jest :):):):)

  4. Magda K. pisze:

    Bardzo się podoba :) cudowna, apetyczna :)

    1. smacznydom pisze:

      to proszę o głosy:) Będzie mi bardzo miło:):):)

  5. flusso pisze:

    Jakie piękne kolory!!! :)

Skomentuj

